روستای سرآب بیز


مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم، احزاب، نهادها و تشکل‌های این استان با ارسال بیانیه، برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام آمادگی کردند.

اسماعیل گشتاسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به‌خاطر حرکت‌ها و خیزش‌های اسلامی منطقه از حساسیت بالایی برخوردار است که امیدواریم با حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی، سران استکبار بار دیگر متوجه شوند که ملت‌های بیدار دنیا حامی و پشتیبان مردم مظلوم و آرمانی فلسطین هستند.
مسئول طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکثر احزاب، نهادها و تشکل‌های فعال در این استان با اعلام آمادگی برای حضور در تظاهرات روز قدس، از عموم مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.
وی بیان داشت: امسال در کهگیلویه و بویراحمد در طول مسیر راهپیمایی مردم، جشنواره هنرهای تجسمی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان از مصلی امام خمینی شهر یاسوج تا مسجد صاحب‌الزمان این شهر به طول 500 متر با موضوع روز قدس برگزار می‌شود.
گشتاسب، با بیان این‌که مردم کهگیلویه و بویراحمد بعد از حضور در راهپیمایی روز قدس، نماز عبادی...


ادامه مطلب
نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:روز جهانی قدس،فلسطین،اسرائیل،راهپیمایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com