روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر روز چهارشنبه 20/3/94در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

سید جواد خاضع در ابتدای این جلسه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران وفادار و انقلابی ایشان گفت:حقیقتا شهدای فاجعه هفتم تیر از ابرار بودند و در راس آنها معمار دستگاه قضایی کشور ما شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی بود.

سید جواد خاضع  شهادت این شهید بزرگوار را در برابر مظلومیت ایشان ناچیز خواند و افزود:شهید بهشتی عمر مبارک خود را در راه امام و انقلاب و اسلام صرف کرد و در راه پاسخگویی به شبهات و القائات فکری دشمنان از هیچ چیزی فروگذار نکرد و با شجاعت وارد میدان مبارزه فکری شد و با استدلالهای قاطع خود به روشنگری و تنویر افکار عمومی پرداخت و چهره کریه منافقین و گروهک‌های وابسته به استکبار را افشاء کرد.

وی افزود : تبلیغات سوء گروهک منافقین بر علیه این شخصیت  بزرگ ناشی از همین اندیشه اسلامی و تفکر ناب برگرفته از قرآن سیدالشهدای انقلاب اسلامی بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: چون شهید مظلوم دکتر بهشتی در صف اول مبارزه بر علیه استکبار و منافقین بود ،دشمنان که توان ایستادگی در برابر قدرت عظیم فکری و اعتقادی او را نداشتند به ناچار برای خاموش کردن شعاع اندیشه او دست به ترور ایشان و همرزمان و یاران وی زدند و هفتاد و دو تن از یاران امام و انقلاب را در این حادثه تروریستی به شهادت رساندند ولی بر خلاف تصور منافقین شعاع اندیشه شهید بهشتی امروز فروزانتر از همیشه بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحد هم در این جلسه ضمن تشکر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر را تدارک دیدند گفت:جامعه اسلامی ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری به شخصیت هایی مثل شهید بهشتی و اندیشه پاک و زلال او نیاز دارد و وظیفه ماست که با بزرگداشت این شهید وارسته و همرزمانش راه و نام او را در میان جوانان و نوجوانان میهنمان زنده نگه داریم.

حجت الاسلام مزارعی با اشاره به اینکه  شهید بهشتی در مهربانی و عشق به مردم از بیشتر مسئولان نظام سبقت گرفت، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی توانست بذرهای تقوا، ایمان، شجاعت و مبارزه با ستم را در ضمیر خود خوب پرورش دهد و در مسیر رشد انسانی به جایگاه رفیعی برسد و جوانان تشنه معارف اسلامی در وجود زلال او این مهم را یافتند و چون پروانه گرداگرد شمع وجودش جمع شدند و در مکتب او درس ایثار و فداکاری آموختند.

حجت الاسلام خاضع سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه این نشست افزود: معرفی خط امام و اسلام ناب محمدی و جلوگیری از تحریف آن،شناخت دشمن و گروههای معاند نظام ،بصیرت و تنویر افکار جوانان و نوجوانان، پیروی از ولایت فقیه ،تبیین اندیشه های شهید بهشتی،مبارزه با افکار گروهک های تکفیری سلفی،آموختن درس شهادت طلبی با تاسی از سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، از جمله اهداف برنامه های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان است و باید تلاش کنیم تا با هم افزایی و همدلی به این مهم نائل شویم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:هفتم تیر،شهید بهشتی،خط امام،یاران انقلاب،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،دادگستری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com